262 – Rörelseoskärpa (49/365)

20130816-230405.jpg

Om sofias lov

jag är sofia. på min resa genom livet har jag nu landat på ett ställe där jag är fru, tvåbarnsmamma och lärare. här stannar jag! att blogga blev verklighet för mig för tre år sedan då min längtan att skriva ville ge uttryck. med viss ojämnhet har jag fortsatt och märker tydligt att stressen förgör min kreativitet och när friden infinner sig ökar den. jag skriver alltså när jag får lust och kanske mest för min egen skull, men med en längtan att få använda det jag skriver i ett större sammanhang. drömmen om att en gång skriva en bok finns kvar sedan barndomen och jag ser kanske det här skrivandet som en uppvärmning. jag skriver om de små ting som som gör livet så ofantligt stort. genom att lägga till fotografier vill jag förmedla denna insikt. stannar gärna och ofta upp men min iphone och förevigar något som berör mig och påminner om det stora. här bjuder jag på ett litet bildspel med nära och kära. Visa alla inlägg av sofias lov

Lämna en kommentar